Systém riadeného skladu
Komplexný systém s evidenciou skladových miest a real-time evidenciou skladových zásob zabezpečí dokonalý prehľad o sklade a minimalizuje skladové zásoby. Dokáže určiť optimálne skladové pozície pre tovary na základe reálnej prevádzky a objednávok.
Pri zachovaní aktuálnych zdrojov, teda rovnakého počtu zamestnancov a veľkosti skladu, je za pomoci WMS možné vychystanie o 20% až 40% väčšieho množstva objednávok.
Systém dokáže zefektívniť prácu v sklade tým, že navrhuje optimálnu cestu a naviguje k požadovanej skladovej pozícii. Kontroluje naloženie správneho materiálu v správnom množstve. Upozorňuje na kritické množstvá zásob na sklade.
Naši zákazníci
+35%
rýchlosť vychystávania
+30%
efektívnosť práce
-20%
skladové zásoby
-85%
čas zaškolenia

Skladový systém Vám môže poskytnúť viac, ako iba evidovanie tovaru v sklade
Minimalizácia chýb
Aké sú najčastejšie problémy v sklade?
Hľadanie tovaru v sklade (niekedy až 50% času)
Nesprávne vychystané objednávky
Zastavenie výroby
Nesprávna dodávka tovaru od dodávateľa
Aké riešenia na tieto problémy dokážeme poskytnúť?
Záznam všetkých pohybov tovaru so skenermi a tlač štítkov pre neoznačené tovary
Jednoznačná identifikácia tovaru (barkódy/2D kódy/RFID)
Jednoduché vytváranie nových/záložných lokácií
Kontrola dodaného tovaru
Kontrola a upozornenia na minimálne množstvo tovaru
Možnosť riadenia FIFO na základe umiestnení tovaru
Jednoznačná navigácia
Kontrola správneho vychystania

Minimalizácia nárokov na kvalifikáciu
Najčastejšie problémy s pracovnou silou:
Sezónne výkyvy a brigádnici
Nutnosť znížiť nároky na kvalifikáciu zamestnancov
Potreba rýchleho zaškolenia
Aké riešenia na tieto problémy dokážeme poskytnúť?
Jednoznačná navigácia
Kontrola správneho vychystania
Multijazyčné rozhranie aplikácie skenerov
Zjednodušenie a minimalizácia komunikácie
Štandardizácia procesov minimalizuje nutnosť neustáleho premýšľania zamestnancov
Optimalizácia
Zvýšenie pracovnej efektívnosti (okolo 30%) - jednoznačná navigácia operátorov, optimalizácia ciest, vychystávanie viacerých objednávok súčasne, automatizácia, vychystávanie s “voľnými rukami”, štatistika operátorov - odmeňovanie na základe KPI
Zníženie skladových zásob (okolo 20%) - efektívne využitie skladového miesta, umiestnenie tovaru na základe obrátkovosti, upozornenie na minimálne množstvo tovaru
Zníženie neplánovaných zastavení výroby z dôvodu absencie dielu
Odstránenie skrytých nákladov - komunikácia, plánovanie, hľadanie materiálu po sklade…

Trackovanie tovaru
Evidencia šarže, expirácie alebo ID balenia
Kontrola čítačkou čiarových kódov, kontrola na základe váhy, navigácia svetlom
Dohľadateľnosť kvality práce a dodávateľov
Možnosť odfotiť tovar skenerom pri príjme
Údaje pre úpravu technologického procesu
Stabilizácia procesov
Vychystávanie podľa FIFO, FEFO alebo FIFO na mieru
Sprehľadnenie toku materiálu a real-time prehľad
Štandardizácia procesov - vyššia kvalita, menej improvizácie
Customizácia na mieru - prispôsobenie a optimalizácia systému na zákaznícke procesy

Každá spoločnosť má jedinečné potreby,
a preto Vám navrhneme riešenie priamo na mieru
Kľúčové vlastnosti nášho systému
Real-Time prehľad
Zákazník má kompletný prehľad o stave skladových zásob, umiestnení materiálu, skladových pohyboch a o cene skladu.
Kontrola každej operácie
Kontrola a prehľad je zabezpečený v reálnom čase využitím čiarových alebo QR kódov skenovaných mobilnou čítačkou čiarových kódov (Wi-Fi, 4G/5G).
Optimalizácia skladových operácií
Umiestnenie tovarov na základe obrátkovosti, multiorder picking, zníženie skladových zásob pri zachovaní rovnakých zdrojov.
Zjednodušenie práce operátora
Optimalizácia trasy operátora, jednoznačná navigácia čo najkratšou trasou, flexibilné skladové pozície bez nutnosti zapamätania si pozícií jednotlivých tovarov.
Customizácia na mieru
Skladový systém navrhneme a vyrobíme na mieru špecialne na Váš proces a požiadavky.
Modulárnosť a prepojiteľnosť
Jednoduchá a rýchla integrácia s existujúcimi informačnými systémami. Synchronizácia informácií s podnikovým ERP systémom.
Ďalšie zaujímavé vlastnosti Warehouse management systému
vizuálny manažment
kontrola dodávky podľa dodacieho listu (kontrola kvality, vrátenie poškodeného alebo neobjednaného tovaru)
dvojitá kontrola pomocou RFID
prepojenie s kontrolou kvality a výrobou
pripojenie na senzoriku, váhy
prepojenie na logistický systém
zabezpečenie doručenia tovaru zákazníkovi
rozhranie EDI
replanishment
upozornenie na minimálne a kritické množstvá
správa dodávateľov, prepravcov a odberateľov
evidencia štandardizovaných balení a vrátne obaly
štandardná a permanentná inventúra
zdieľanie informácií
denný report emailom
A oveľa viac.
Nemrhajte svojimi zdrojmi, ukážeme Vám ako ušetriť.

Potrebujete systém riadeného skladu? Zistite odpoveď!
Spoločnosť M2M Solutions, s.r.o. spracúva Vaše údaje v rozsahu uvedeného formulára za účelom vyhodnotenia odoslaného formuláru. Pri spracúvaní Vašich osobných údajov na tento účel rešpektujeme a dodržiavame Vaše práva pri spracúvaní osobných údajov. Máte právo proti tomuto spracúvaniu namietať kedykoľvek na mailovej adrese gdpr@m2ms.sk alebo na korešpondenčnej adrese spoločnosti. Oboznámte sa so Zásadami spracúvania osobných údajov spoločnosti M2M Solutions s.r.o.